scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash.jpg

PROGRAMMA'S

Ieder programma bevat wekelijkse online modules met wetenschappelijk onderbouwde onderwerpen en uitdagende opdrachten. Vind hieronder het geschikte programma voor jouw doelstelling!

danielle-macinnes-IuLgi9PWETU-unsplash.j

BASIS 6 WEKEN

Heb jij net dat extra zetje nodig dat jou helpt die laatste kilo's te verliezen of juist aan te komen? Of wil je wat meer handvatten krijgen voor een gezonde(re) leefstijl? Is het voor jou voldoende om alleen de basis te leren? Dan is het pakket 'Basis' geschikt voor jou! In 6 weken leer je alle basisprincipes voor een gezonde leefstijl zoals: Hoeveel calorieën heb ik nodig? Hoe creëer ik meer structuur in mijn leefstijl? Hoe maak ik een ijzersterke en haalbare doelstelling voor mezelf? En welke actiepunten helpen mij mijn doelstelling te halen? In dit pakket ligt de focus op acties die werken voor jou. Hiermee leg je de fundering voor een gezondere leefstijl!

brooke-lark-1Rm9GLHV0UA-unsplash.jpg

PLUS 12 WEKEN

Wil je meer bewustwording creëeren op jouw gedrag rondom voeding en beweging? Mis je de juiste kennis over voedingsstoffen? Wil jij leren hoe je jouw gewoontes op een positieve manier kunt aanpassen? En wil je een goede balans vinden in jouw leefstijl? Kies dan voor het 'Plus' pakket! Dit pakket duurt 12 weken, waarbij je leert hoe jij, naast de basisprincipes, jouw gedrag rondom voeding en beweging kunt aanpassen, zodat jij een duurzame gedragsverandering ontwikkelt. Dit gaat je op lange termijn helpen om je gezonde leefstijl te behouden, zodat je meer energie en een gezond gewicht hebt waardoor je nooit meer op dieet hoeft. 

jared-rice-NTyBbu66_SI-unsplash.jpg

COMPLEET 20 WEKEN

Heb je alles al geprobeerd, maar niks heeft gewerkt? Val je steeds weer terug in je oude gewoontes? Ben je zelfs meer aangekomen na een dieet dan dat je bent afgevallen? Kortom, ben jij er helemaal klaar mee dat je nog steeds niet je doel hebt bereikt? Dan is het pakket 'Compleet' de beste keuze voor jou! Naast de basisprincipes en focus op gedragsverandering leer je ook hoe je grip krijgt op emotie eten, stress en eetbuien. In 20 weken word jij meester in het onder controle krijgen van jouw gedrag door leren om te gaan met saboteurs en verleidingen zodat je weer (zonder schuldgevoel) kunt genieten van wat het leven te bieden heeft.